Haaveilua, Unelmointia, Päämääriä, Tavoitteita

No mutta hyvää Sunnuntaita kaikille.

Kerroinkin jo aikaisemmassa postauksessani jotta olin Same Goal Dayssa ja siellä luennolla Matias Niemi ja Matias Koistinen kertoivat unelmoinnista ja heidän uhrauksistaan tavoitellessaan omia tavoitteitaaan. Avaan tässä postauksessa vähän omia mietteitä.

Olen jo pidemmän aikaa miettinyt ja unelmoinut jotta voisin jonain päivänä saada elantoni jossain määrin tämänhetkisestä elämäntyylistä. Todellinen haave olisi oma kuntosali, siinä samalla erilaisia luentoja/valmennuksia. Jos oikein mietin niin olen aina ollut sellainen ihminen jotta olen haaveillut enemmästä ja erilaisesta. Nyt kun tulee pian 5-vuotta täyteen tämänhetkisellä alallani, niin olen huomanut jotta katselen yövuoroissa täydennyskoulutuksia omaa alaani ajatellen.

Rakastan todella paljon tämänhetkistä työtäni ja teen juuri sellaista työtä mistä pidän. Ja pystyn myös hyvin viljelemään omassa työssäni terveellisiä valintoja, pystyn hyvin myös kertomaan paljon käytännön esimerkkejä. Ja on todella mahtava kuulla ystäviltä, sukulaisilta ja työssä myös asukkailta jotta ovat tehneet jotain terveellisiä valintoja ja kertoneet syyksi sen että ovat nähneet mitä ne terveelliset valinnat ovat tehneet minulle. Se vain valaa enemmän ja enemmän sitä fiilistä jotta tämä on se mitä haluan tulevaisuudessakin tehdä.

Haluaisin olla myös paljon enemmän sosiaalisessa mediassa esillä, haluaisin tehdä videoita, kirjoittaa blogia enemmän ja aktiivisemmin ja ennenkaikkea LAADUKKAAMMIN!

Haluan kuitenkin täsmentää myös sen jotta olen tällä hetkellä enemmän kuin tyytyväinen elämääni. Minulla on omakotitalo, mahtava työ nuorten- /nuorten aikuisten parissa, ihana ja kannustava perhe, kaksi ammattia yms. Silti olen vahvasti sitä mieltä jotta jos ei ole tavoitteita/päämääriä/haaveita niin elämästä tulee nopeasti "tasapaksua". Vielä en tiedä mikä on seuraava liikkeeni, pyrin tästä blogista saamaan vielä lisää motivaatiota ja rohkeutta lähteä paremmin toteuttamaan itseäni! :)


Kommentit